IDAG

Väktes jag av klockan för att pojken skulle upp till första skoldagen efter sportlovet men som jag redan misstänkte igårkväll så var det ju dömt att misslyckas, jag skickade ett medelande till en av hans ass i skolan att han inte kommer idag en halvtimme senare ringer telefonen och dem undrade vars han var! hallå info info info det är allt jag har arr säga om det.

Timmarna har flutit på idag med att ha köksöterapi, först behöver man en köksö i ca 150 delar och EN skruvmejsel som ska passa in i stjärnskruvar och så sätter man igång.
 Middagen var god med spenatsoppa och ägg men grabben äter inte gräs så jag gjorde makaroner och ugnstekt falukorv som blev en superb supe på flamberade makaroner och ugnstekt GUMMI korv. mmmmmm!

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej kompis, kul att du oxå börjat skriva!!!

2009-03-10 @ 06:03:45
URL: http://kaija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0