Nationaldagen

Oj var det nationaldagen igår ! hm nå inte konstigt att man glömmer sådana detaljer när man som svensk blir anklagad som högerextremist så fort man visar lite patroitism för sitt eget land.
 Men nästa år ska jag försöka komma ihåg sverige på hennes "födelsedag" fast ni som känner mig vet nog att jag glömmer denna svenska  födelsedag, men är det någonstans i sverige man ska fira nationaldagen så är det i Haparanda bara för att påminna de inneboende i denna komun att vi är i SVERIGE.

och heja happis för insamlingen för prostatacanser i tv programmet Ystad till Haparanda

carina......skicka din bloggsida till mig jag har glömt vad den hette

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppdatering tack ;) Det är ju snart en månad sen sist igen...

2009-06-21 @ 19:03:01
URL: http://kaija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0